Prezentacja firmy

Jak powinna wyglądać dobra prezentacja firmy? Odpowiedź jest bardzo prosta, prezentacja powinna być:
• jasna,
• przejrzysta,
• przyciągająca uwagę,
• atrakcyjna wizualnie,
• oryginalna, 
• zachęcająca do dalszych rozmów.

Poszukując weny przed stworzeniem własnej prezentacji lub aktualizacją istniejącego już szablonu, warto przejrzeć prezentacje innych firm. Wiadomo, że każda z prezentacji będzie się różniła od siebie. Każda z nich zawiera inny zakres informacji oraz opracowany jest w innej formie. Generalnie kształt prezentacji wynika z rodzaju produktu, czy usług którymi zajmuje się firma oraz koncepcji i pomysłowości autora, który ją opracowuje. Pamiętaj, że końcowej oceny prezentacji dokonuje klient. To właśnie on jest najlepszym źródłem wiedzy co powinno się znaleźć oraz jak powinna wyglądać .
Obecnie najczęściej używa się prezentacji firm na różnych serwisach. Jest to inny sposób reklamy niż reklama odsłonowa, czyli bannerowa. Wizytówką firmy jest podstrona o firmie na danym serwisie, dostosowane wyglądem i treścią danego serwisu tematycznego.

Jakie dane powinna zawierać wizytówka firmy na serwisach :
• adres, 
• telefon,
• adres do własnej strony www i poczty e-mail,
• logo firmy,
• zdjęcia i opisy. 

Oprócz własnej podstrony w serwisie firmy promują sie za pomocą specjalnych list i obszarów, na których widnieje logo firmy linkujące do wizytówki.